Brede School Activiteiten

De Brede School Kop van Zuid is een samenwerkingsverband tussen de Pijler, de Clipper en de twee kinderopvangorganisaties in de wijk Kop van Zuid.

Gedurende het jaar worden er twee blokken aan activiteiten aangeboden.

Een gevarieerd activiteitenprogramma, waaraan leerlingen van deze scholen in gemixte samenstelling en in vrije keuze na schooltijd, gratis kunnen deelnemen.

De activiteiten zijn naast "het elkaar leren kennen", samenwerken, het bieden van gelijke kansen en het ontplooien van talenten, gericht op het maken van verbinding met de kerndoelen van het onderwijs. Hierdoor wordt verdieping mogelijk op cognitief, fysiek, creatief en sociaal emotioneel gebied.

De Brede School wordt door een externe organisatie georganiseerd.
Vragen over de Brede School kunnen gesteld worden aan Naz Doymaz via bredeschool@declipper.nl
Via de telefoon alleen te bereiken op Brede School-tijden en data op 06-21425913.