Informatie sportdagen / mini final

De groepen 1-2 hebben hun sportdag dit jaar op donderdag 16 september in het parkje bij de grote Pijler. Wij kunnen uw hulp daarbij gebruiken. Schrijf uzelf in als hulpouder bij de eigen leerkracht.

Op vrijdag 17 september vindt de sportdag van groep 3-4-5 plaats op het sportcomplex van Olympia. Onze leerlingen uit groep 8 zullen de kinderen deze sportdag helpen en begeleiden.

De groepen 6,7 en 8 hebben dit jaar geen sportdag maar doen allemaal mee aan de Mini Final. Deze Mini Final vindt plaats op donderdag 12 mei op het sportcomplex van Olympia. De groepen 6 sporten in de ochtend en de groepen 7 en 8 zijn ‘s middags aan de beurt. Wilt u rekening houden met de eventuele opvang van u kind, zie hieronder de aangepaste schooltijden voor deze sportdag.

Groep 6: van 8:00 - 14:00 uur

Groep 7 en 8: van 9:30 - 16:30 uur

Binnenkort ontvangt u verdere informatie over de sportdag van uw kind.